JELENLEG NYITOTT POZÍCIÓK


Szociális étkeztetés, népkonyha szolgáltatásunkhoz

SZOCIÁLIS ASSZISZTENS

munkatársakat keresünk. A Szent Lőrinc Szociális Szolgáltató integrált szociális ellátásokat nyújt a Váci Egyházmegyében. Alapellátás keretében támogató szolgálatot, házi segítségnyújtást, szociális étkeztetést, népkonyhát végez.

A munkakörökhöz tartozó elvárások: orvosi alkalmassági vizsgálat, (EÜ kiskönyv), COVID19 elleni védőoltás megléte, Jó kommunikációs készség, empatikus hozzáállás, pontos munkavégzés. Az asszisztensi munkakörben számítógépes ismeretek (Microsoft Word, Excel, Internet)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent: jogosítvány megléte.

Főbb feladatok, tevékenységek: A szociális étkeztetés, és népkonyha koordinálása, üzemeltetése

Amit kínálunk:

  • Főállású illetve konyhai kisegítő esetén részmunkaidős munkakör, hétfőtől péntekig,
  • Közalkalmazotti bértábla szerinti bérezés, plusz szociális ágazati pótlék, cafeteria, munkaruha juttatás.
  • Törvényi előírásoknak megfelelő utazási költségtérítés. Stabil munkahelyi háttér, jó hangulatú, dinamikus csapat.

A munkakör betölthetőségének időpontja: a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

Munkavégzés helye: Vác, Nagymaros, Kismaros.

Bővebb információ kérhető: Gável Péter intézményvezető 30/633-2140. Jelentkezés: Amennyiben a fenti lehetőség érdekli Önt, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: szentlorinc.nagymaros@vaciegyhazmegye.hu


Katolikus családi bölcsődénkbe

KISGYERMEKNEVELŐ ÉS BÖLCSÖDEI DAJKA

munkatársakat keresünk. A Szent József kollégium épületében (Vác, Honvéd u. 13. számon) kialakításra kerülő csoportjainkhoz, munkájukra igényes, szakképzett jelentkezőket várunk. – Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a szentanna@vaciegyhazmegye.hu email címen lehet.   

Szent Anna Katolikus Családi Bölcsőde Hálózat


Váci idősek otthonunkba

ÁPOLÓ, SZAKÁPOLÓ

kollégát keresünk. Foglalkoztatás teljes munkaidőben.  Megfelelő végzettséggel és tapasztalattal rendelkező nyugdíjas jelentkezését is várjuk. Jelentkezés: igazgato.szenthedvig@vaciegyhazmegye.hu


TAKARÍTÓ

kollégát keresünk. Foglalkoztatás teljes munkaidőben. Jelentkezés: igazgato.szenthedvig@vaciegyhazmegye.hu.


VEZETŐ ÁPOLÓ

munkakörbe diplomás ápolói végzettséggel rendelkező kollégát keresünk.

Elvárt feladatok:
  • szervezi a gondozási részleg mindennapi tevékenységét,
  • irányítja és figyelemmel kíséri a gondozási részleg szakmai tevékenységét, 
  • folyamatosan ellenőrzi a részlegének szakmai működését, szervezi és előkészíti a szakmai továbbképzéseket,
  • elkészíti az ápoló-gondozó személyzet munkabeosztását,
  • szükség szerint rendelkezik a kieső/távol lévő munkatársak helyettesítéséről,
  • elkészíti az ápoló-gondozó személyzet szabadságolási tervét,
  • elkészíti az ápoló-gondozó személyzet képzési, továbbképzési tervét,
  • szervezi az ápoló-gondozó személyzet esedékes szakmai gyakorlását és belső továbbképzését,
  • megszervezi a gondozottak szakvizsgálatra, kórházba szállítását, kísérését,
  • naponta megbeszéli az aktuális teendőket a gondozási egységek ápolóival/gondozóival,
  • vezeti az intézmény gyógyszerkezelésének nyilvántartását,
  • ellenőrzi a gyógyszerkészletet (lejárat, forgalomból történő kivonás, sérülés)
  • gondoskodik a gyógyszerek rendeléséről és raktározásáról,
  • problémás ápolási-gondozási esetekben a gondozó személyzet részére iránymutatást ad, szükség szerint szakápolási feladatokat végez.

Jelentkezés a igazgato.szenthedvig@vaciegyhazmegye.hu email címen.


GAZDASÁGI VEZETŐ

Jogviszony időtartama: határozatlan
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Vác
Feladat: önállóan gazdálkodó egyházi fenntartású bentlakásos szociális intézmény teljeskörű gazdasági irányítása

Feladat részletesen:
  • éves költségvetés elkészítése,
  • éves számviteli beszámoló elkészítése,
  • állami támogatások kezelése,
  • főkönyvi könyvelés vezetése, koordinálása, ellenőrzése,
  • munkaügyi, bérszámfejtési feladatok koordinálása, ellenőrzése,
  • kapcsolattartás a hatóságokkal, szerződések kezelése
  • bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • segíti az intézményvezetőt abban, hogy az intézmény működtetési, üzemeltetési tevékenysége során érvényesüljön a hatékonyság és a gazdaságosság követelménye,
  • üzemeltetési feladatok irányítása szervezése, a megfelelő szabályozottság biztosítása; anyagbeszerzési feladatok szervezése.
  • intézményi vagyongazdálkodás irányítása, leltározási tevékenység szervezése, felügyelete.
Elvárások:
  • képzettség: szakirányú felsőfokú és regisztrált mérlegképes könyvelő;
  • legalább 2 éves könyvelői tapasztalat (vállalkozói vagy nonprofit területen),
  • MS Office ismeretek,
  • önálló munkavégzés,
  • megbízhatóság, precizitás, pontosság.
Előny:
  • keresztény elköteleződés.
  • Kulcs-Soft program ismerete,
  • bérszámfejtési, munkaügyi, kontroller feladatok ellátásában szerzett tapasztalat

A munkavégzés kezdete:2021. február 01.
Jelentkezési határidő: 2022. 01.10.
Pályázatok elbírálása:2022.01.18.
Jelentkezni a igazgato.szenthedvig@vaciegyhazmegye.hu, vagy a szamaritanus.szolgalat@vaciegyhazmegye.hu email címre küldött önéletrajzzal lehet.